måndag 12 februari 2007

Måndag hela dagen

Så är första arbetsdagen på veckan avklarad, en ganska bra dag måste jag nog säga. Jag och kollegan byggde klart den sista hyllan i magasinet som är vår arbetsplats! Började till och med fylla den med radioapparater. Nu börjar det pilliga arbetet att försöka identifiera alla föremålen och se till att de är rätt registrerade.
Det känns bra att ha passerat en milstolpe trots att det är väldigt mycket kvar att göra.

Förutom att jobba på så väntar vi på att få besked från kulturrådet om fortsatt jobb. Vi är ju så kallade accessare och är beroende av att få mer pengar till projektet. Besked ska komma senare i denna månad så det börjar närma sig och blir inte mindre nervöst.

På hemmafronten har vi, jag och min man, gjort en del förberedande undersökningar i diverse affärer på stan efter jobbet. Det gjordes oxå ett och annat inköp av diverse tillbehör! Allt rellaterat till en middag som kommer att äga rum om knappt två veckor. Det är skoj att planera och fundera för att få ihop en bra helhet.

Nu har jag inte tid att sitta här och drälla mer ikväll, annat pockar på uppmärksamheten.

Inga kommentarer: