söndag 25 februari 2007

Pjamas och prinsesstårta!

Igår åts det middag för att fira min födelsedag som är idag! Jag fick böcker, en ljusstake, handledsvärmare, presentkort och jättefina silversmycken!

Innan middagen dök det upp ett blomsterbud och lämnade en jättefin bukett blommor från min syster!

Midagen blev väldigt lyckad. Både maten och sällskapet gjorde den trevlig!

I morse fick jag frukost på sängen och en massa paket!
En klocka som jag ska få välja imorgon, en reseupplevelse till Uppsala med min mor! En bok, en kamera med kort och kortläsare av Magnus. En DVD-film med mig i en av rollerna från familjen Simonsson. Samt en massa kort, mail och telefongratulationer

Resten av dagen ska firas i lugn och ro, måste ju lära mig kameran och börja läsa bok! :-)

1 kommentar:

Malin sa...

Grattis på födelsedagen!!! (lite i efterskott)
snöiga hälsningar från Malin, Amanda o Oliver