onsdag 25 april 2007

Onsdag

Idag har jag jobbat hemma igen. Blir nog sista gången på ett tag, men det gör inget för jag har fått massor gjort och vi ska snart iväg på nya utmanngar!

När arbetsdagen var slut stekte jag pannkakor, gott!
Så har spenderat en stund med att försöka utrota myrbo i vårt kryddland, om jag lyckats återstår att se.

Så har jag spenderat en stund med att fundera på vad jag kan sätta på mig imorgon om det ska bli 20 grader varmt.
Det är bara april så jag har inte haft en tanke på sommargarderoben än. Måste visst fylla upp mitt förråd med vanliga t-shirts insåg jag.
Det finns säkert annat jag behöver inför sommaren, får väl titta närmare på det under helgen så jag kan börja komplettera lite saker nästa vecka.

VÄNTAR på dator. Jag gillar inte att vänta, blir otålig och lätt nerväs. Jag är helt enkelt inte alls bra på att vänta.
Den som väntar på något gott.....sägs det, men det håller jag inte med om. För om jag hade haft datorn nu så hade jag varit nöjd och inte otålig och lät nervös och det måste ju ha varit bättre.

Inga kommentarer: