lördag 26 maj 2007

Stilla lördag

Igår blev en lång dag eftersom jag först jobbade och sedan gick på bio. Kan ju inte säga att jag mådde helt hundra, men jag jobbade försiktigt och tog det lungt och på kvällen satt jag still i biosalongen.

Idag har jag tagit det lugnare eftersom jag känner mig trött, lätt illamående och är stel i vaden.

På eftermiddagen kom svärföräldrarna på ett trevligt spontanbesök och hade med sig gott fikabröd, så vi satt ute och fikade.
Sedan pillade Magnus en hel del i trädgården med att plantera kryddor som han har förodlat, jag satt och höll honom sällskap.

Efter det har jag spenderat de mesta tiden i soffan för att hjälpa antibitikan att göra sitt jobb och kroppen att återhämta sig.
Siktar på att gå till jobbet på måndag om jag inte har blivit sämre.

Inga kommentarer: