lördag 5 maj 2007

Nya plantor och lite stöd

Det blev en shoppingtur idag som egentligen inte var meningen. Vi skulle åka till återvinninsstationen och slänga en masssa saker så vi tog en sväng till några butiker oxå.

Vi började på Biltema där vi köpte krokar, kontakter och ett laptopstöd till min nya leksak. Nu kan jag vnikla upp den lite och få ett lutande tangetbord, något ja tycker är väldigt trevligt.
På väg till kassan uppäckte Magnus att de sålde T-shirts! Billigt och verkar vara bra kvalite. Jag har varit på jakt efter såna ett tag, men hittar inga utan tryck och jag vill inte betala dyra pengar för att göra reklam för andra. Det blev 2 svarta och 4 vita, de senare ska jag färga.

Efter ett depåstopp på IKEA så stannae vi till på Plantagen för att köpa fransk dragon. Det blev tomat, oregano och en skoj liten buske som ska planteras på framsidan.

Inga kommentarer: