tisdag 23 oktober 2007

Var kommer alla myggor ifrån!

Det har ju varit minusgrader i natt, trodde de skulle vara döda, eller sovande nu.....


Jag har hunnit med tre tvättmaskiner idag! Skulle kunna hinna en till, men har ingen stans att göra av tvätten då. Vi har lite rörigt hemma på grund av vardagsrummet, så det får vänta till en annan dag.

Har oxå lagat mat och gjort matlåda åt Magnus!
Plockat i diskmaskinen, kört den, plockat ur den och börjat plocka i den igen

Allt detta förutom att göra det jag skulle för jobbet! Duktiga jag! :-)

Har inte fått svar på mitt mail om tjänstgörings intyg, bad om en bekräftelse på att de jobbar på det eftersom jag vet att det ofta strular med papper där. Får väl skicka ett mail varje dag tills jag får svar. Ska bli intressant att se hur länge jag måste hålla på med det.

Inga kommentarer: