onsdag 12 december 2007

Stockholmsresan

Igår tog jag tåget till Flemingsberg och sedan buss vidare hem till Farmor. Där spenderade jag några timmar med att fika och umgås. Sedan tog jag tunnelbanan in till centralen och mötte mamma. Vi kantade via Åhlens till NK för att kika på julskyltning. Därifrån gick vi tillbaka till plattan för att kika på julmarknad. Och sedan vidare till affärer och fika.
Efter det var vi tvungna att skynda oss för att hinna till julmarknaden på stortorget, men även i år hann vi med glögg och att kika runt lite.
Så fortsatte vi vår promenad genom Gamla stan och en hel rad butiker för att avsluta kvällen på en väldigt trevlig restaurang.

Nu ska jag ta med Zamba på en liten promenad innan det är dax för mig att packa ihop och dra mig mot Linköping igen.

Inga kommentarer: