onsdag 16 januari 2008

Börja använda min julklapp!

Ikväll ska jag krypa ner under en av mina julklappar, fick ett nytt täcke av Magnus!
Har inte velat använda det eftersom jag var rädd för att våra jul-sängkläder färgar. Men nu har vi, med gemensamma krafter, bytt sängkläder och jag till mitt nya täcke!
Längtar till sängen!

Och nu undrar du säkert hur det kommer sig att vi inte bytt från jul-sängkläder när julgransplundringsdagen var i söndags. Då kan jag informera om att vi inte har plockat undan några julsaker alls.

Denna lott faller vanligtvis på mig, eftersom det är jag som pyntar innan jul. Men jag har inte mått bra och alltså inte orkat plocka undan julsakerna.
Detta har medfört att jag har haft det mysigt med julgranen lysande när jag har legat sjuk i soffan, något jag inte har haft ett dugg emot! :-)

För er som undrar så har jag tagit mig i kragen och klippt mina naglar idag. Hade egentligen ingen lust och ork, men i morse gick en av, så det vara bara att tuta och köra. Kan inte säga annat än att det går väldigt mycket lättare att skriva på tangentbordet med kortare naglar.

Inga kommentarer: