lördag 9 februari 2008

Lagom lördag

Jag gillar verkligen att vakna av mig själv och slippa väckarklockan. Det fick jag göra i morse!
Låg och lyssnade på en sovande Magnus ett tag innan jag klev upp och lät honom sova vidare.
Jag fixade frukost och bänkade mig i soffan med datorn framför morgon-TV, för att läsa nyheter och slötitta på TV.
När Magnus klev upp gjorde han mig sällskap.

Dagen har vi sedan spenderat med att inhandla diverse prylar som vi behöver, lite till bilen och lite hem.

Vi hann med ett litet besök i en djuraffär, där jag blev lite kär i en svart Gerbil, så när vi kom hem smurfade jag runt och letade en massa information om dem. Man kan ha skoj bur och en massa leksaker till dem, de kan bli handtama, så å ena sidan skulle det vara skoj, men å andra sidan måste man anpassa sig, skaffa djurvakt mm.
Låter det vara just nu i alla fall.

Inga kommentarer: