fredag 23 maj 2008

Shopping från soffan

Spenderar ännu en dag i soffan, men tror att förkylningen börjar tröttna lite på mig!

För att fira detta lite så tänkte jag att jag skulle använda presentkortet jag fick av mamman i födelsedags present från Bravissimo. Tack Mamman!

Bravissimo är en av världens bästa butiker, både på nätet och när man shoppar i deras butik.
När man besöker dem kan man boka tid och få hjälp att prova ut rätt storlek på BH, de har också badkläder och en del kläder. Så himla toppen!
Tyvärr finns de inte i Sverige, men det är inga som helst problem att beställa över nätet. De skickar hem, till en helt ok summa, och om sakerna inte passas så kan man byta eller få pengarna tillbaka, bara att fylla i retursedeln och skicka tillbaka.

Egentligen hade jag tänkt vänta med att handla tills jag kom till London nästa gång, men jag blev sugen och jag vet ju att det bara är att byta sakerna om det inte funkar i storlek mm.
Ska absolut dit näst gång jag är i London för att prova lite andra modeller än vad jag gjorde sist! Kan verkligen rekommendera alla att göra ett besök!

Inga kommentarer: