tisdag 18 november 2008

En tisdag

Igår kväll var mamman och jag på bio, såg senaste Bond! Vi gillar Bond båda två och uppskattade även denna film! tips är att ha den förra filmen i färskt minne när man går på den nya, det blir en aning lättare att hänga med då!

Idag fick jag återigen en lung morgon med Zamba, tyvärr var inte promenaden lika angenäm eftersom det var mulet och blåste kallt.

På förmiddagen packade jag ihop mig, sa hej då till Zamba, och begav mig mot huvudstadens centrum.
Idag hade det varit strömavbrott på Centralen, så det var kaos i tågtrafiken. Som tur var kunde jag välja att ta tunnelbana istället.

Lunchen spenderade jag med en kompis, mycket trevligt men väldigt blött. Huvudstaden visade upp sitt sämsta novemberväder, regn och blåst.

Efter lite inomhusshopping så mötte jag upp Magnus på centralen och tog tåget hem. Det var, för ovanlighetens skull, i tid.

Inga kommentarer: