tisdag 19 maj 2009

Flyttdag!

Då var det dags!
Tror att jag är klar med allt packande och allt annat som ska göras så just nu sitter jag och väntar på de trevliga personerna som ska komma och lasta alla saker i en lastbil!
De kommer från Stockholm, så de dyker upp snart.

Har alltid burit mina saker själv vid flytt, utom den gången mamman flyttade och alla mina böcker stod i hennes förråd, så det känns lite nervöst. Packa har jag gjort förut, men är det till belåtenhet för professionella flyttare??
Oh well, det lär visa sig om en stund.

Något annat som är nervöst är att det känns som vi har hur mycket saker som helst, kommer allt få plats? Både i lastbilen och i nya lägenheten?
Vi flyttar från 140 kvm till 72 kvm.

Visserligen har vi rensat ut massor med saker, sålt och skänkt iväg en massa möbler, men ändå, det känns som det är saker överallt. Nu är visserligen allt packat i lådor och framställt på golvet, men i alla fall.

Ja, det får helt enkelt lösa sig, värre är det inte.

Stockholm, here we come :-)

Inga kommentarer: