onsdag 10 juni 2009

Onsdag, stick i armen och Erik Hassle!

Så var det onsdag. Veckan går ändå ganska fort!
Igår smet jag in till grannen på jobbet och tog två sprutor. Den ena var den första "fästingsprutan" och den andra var den sista Hepatit-B sprutan.

Fäsingsprutan är bra när man bor i Stockholm, vill vistas lite i skärgården där det finns "farliga" fästingar. Hepatit-B är bra att ha när man reser, vilket jag gör och vill göra mer av.
Har Hepatit-A sedan förut.

Idag har det varit segt, för självklart känner jag av att jag tagit sprutorna. Känner mig lite sjuk, febrig och har ont i kroppen. Men inte så mycket som jag gjorde förra sommaren när jag tog en påfyllnad av stelkramp. Då var jag riktigt risig i ett par dagar.
Det är skönt att veta att det beror på sprutan, för då kan man ta sig i kragen och jobba på lite även om man är risig.
Måste ju säga att jag mår lite bättre redan nu!

Så kan jag ju inte låta bli att tipsa om en artikel om Erik Hassle!

Inga kommentarer: